Geng tekan-tekan :-]

Friday, March 11, 2011

Nak lari ke tak ek?

  • Yeah~ aku dah dapat offer baru~
  • Under company Nokia la plak tu.
  • Tapi yang buat aku runsing nyer, patut ke aku tukar kerja?
  • Kerja sekarang nie bukan la nak kata tak bagus tapi banyak masalah la
  • Aku ingat la kan, nak kerja lama kat sini, nak kerja tetap
  • Tapi kalau dah aku dapat offer yang lagi bagus, sape nak salahkan aku kan?
  • Aku ada matlamat sendiri, nak nikah la yang jadi keutamaan
  • Pastu aku nak kerja sendiri bila umor 45
  • Bisness ke ape ke, x kesah ler,
  • janji kerja sendiri, xmo makan gaji lagi
  • Bagus kan niat aku? hek3~


Kepada yang masih belum dapt kerja walaupun dah 5 taun menganggur, jangan la memilih sangat. Amik jer ape yang ade depan mata. Yang penting, HALAL! Lepas tu slow la naik, senang jer kalau korang rajin~ Semoga berjaya!

No comments:

Post a Comment